Jeden z nejúspěšnějších českých startupů na trhu maturitních plesů Maturita na míru.cz se mění na MyProm.cz. Pod touto značku bude dále působit po celé České republice, v příštím roce následně plánuje expanzi na Slovensko a v následujících 3 letech do dalších 2 zemí.
Proč došlo ke změně značky?
„Je to primárně zjednodušení pro naše budoucí zákazníky. Je jednodušší budovat při nadnárodní působnosti jednu značku s anglickým názvem, než desítky různých. Navíc v dnešní době mají studenti hodně přátel v zahraničí a zvou tyto přátele na své ples, což nám nyní pomůže v budování našeho brandu i jinde než jen u nás," vysvětlil hlavní důvody změny názvu Firas Oukde, majitel Maturity na míru. Společnost, se silným investorem v zádech, nyní připravuje kampaně, ve kterých chce novou značku představit a postavit ji na silnějších základech, než měla Maturita na míru. „Z průzkumů je patrné, že zákazníci s touto změnou nemají žádný problém," doplnil Oukde.
Kromě standardního e-shopu na plesy se My Prom.cz od následujícího roku zaměří na celkovou organizaci maturitních plesů po celé ČR vč. řešení administrativních povinností za studenty. Spolu s tím se také zaměří na hladký průběh závěru roku, který v sobě nese i poslední zvonění, maturitní zájezdy a podobné akce. My Prom.cz zastává názor, že maturitní ročník není jen o učení a maturitě, ale také o skvělých zážitcích, kterých je v maturitním ročníku více než mnoho.
Výhody MyProm.cz oproti Maturita na míru.cz
Závazky Maturity na míru vůči zákazníkům?
Veškeré závazky, které společnost Maturita na míru.cz měla vůči svým zakazníkům a obchodním partnerům, budou dodrženy dle platných obchodních podmínek v době objednání produktu či služby. Veškeré dotazy směřující na společnost Maturita na míru.cz budeme přesměrovávat na její zaměstnance. Děkujeme za pochopení.